Dostawy realizujemy transportem własnym lub firmą kurierską Inpost.
Wartość zamówienia
Przedpłata
Pobranie
0 – 299,99zł
13,90zł
+ 5zł
300zł i więcej…
BEZPŁATNA DOSTAWA
+ 5zł
Dostawa EXPRESS 4h
33,00zł
+ 5zł
Podane ceny dotyczą przesyłek o łącznej wadze do 30kg.
Opłaty dodatkowe: Jeśli waga przesyłki kurierskiej przekroczy 30 kg, pobieramy dodatkową opłatę 13,90 zł brutto za każde rozpoczęte 30 kg nadwyżki wagowej (zamówienie dzielone jest na wiele paczek po 30 kg, w zależności od wagi zamówienia).
W przypadku dostaw na terenie m.st. Warszawy i okolic, realizowanych naszym transportem, zastrzegamy możliwość doliczenia opłaty za wniesienie zamówienia w wysokości 50 zł brutto – dotyczy to przesyłek gabarytowych o wadze powyżej 30 kg.
Opłata może zostać naliczona przede wszystkim przy zamówieniach ciężkich produktów, takich jak woda czy papier, dostarczanych do lokali bez windy, powyżej 2. piętra, lub tam, gdzie warunki techniczne uniemożliwiają użycie wózka transportowego. W przypadku wystąpienia takich kosztów nasz pracownik skontaktuje się z Państwem mailowo. Realizacja dostawy nastąpi po opłaceniu dodatkowej kwoty przelewem (z góry).
Dostawa poza granicami Polski: Standardowe koszty dostawy dotyczą jedynie zamówień dostarczanych na terenie Polski. Koszty wysyłek zagranicznych można ustalić przez kontakt z działem obsługi klienta.
Dostawa do Paczkomatu
Wartość zamówienia
Przedpłata
0 – 299zł
11,90zł
300zł i więcej…
BEZPŁATNA DOSTAWA
Maksymalna waga zamówienia wysyłanego do paczkomatu wynosi 25kg, maksymalne wymiary paczki 41x38x64cm
Termin realizacji zamówienia: O wysyłce zamówienia informujemy drogą e-mailową. Przesyłki wysłane kurierem dostarczane są zwykle w następnym dniu roboczym, jednak firma kurierska ma prawo doręczyć paczkę w ciągu 2-3 dni od daty jej nadania. Podane na stronie informacje o dostępności produktów są orientacyjne.
Odbiór osobisty
Wartość zamówienia
Przedpłata
Pobranie
Dowolna wartość zamówienia
BEZPŁATNIE
BEZPŁATNIE
Odbiór osobisty: Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia z jednego z naszych sklepów detalicznych w Warszawie.
Odbiór zamówień możliwy po otrzymaniu maila / smsa z informacją, że zamówienie jest już gotowe do odbioru.
Sklep Warszawa – Ursynów
Sklep Warszawa – Włochy
ul. Meander 2a, 02-791 Warszawa czynne: Pn. Pt. – 10.00-18.00 Sobota: 10.00-14.00
Nasz punkty mieszczą się w Warszawie. Dokładne adresy punktów znajdziesz
tutaj…
Więcej informacji na temat kosztów i warunków dostaw zamówień znajdziesz
tutaj…
Akceptujemy następujące sposoby płatności za zamówienia:
Błyskawiczna i bezpieczna płatność online za pośrednictwem serwisu Tpay
Opcja szybkiej i bezpiecznej zapłaty za zamówienie kartą kredytową lub płatniczą za pośrednictwem serwisu Tpay
Szybki i bezpieczny przelew z dowolnego banku za pośrednictwem serwisu Tpay
Przedpłata na konto bankowe. Środki zwykle księgujemy w kolejnym dniu roboczym.
Zapłata gotówką lub kartą przy dostawie zamówienia. Dodatkowy koszt 5zł.
Opcja płatności dostępna dla Instytucji Publicznych oraz stałych Klientów. Aby dowiedzieć się więcej na temat możliwości zapłaty za zamówienie na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności, prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez czat na stronie. Wniosek o płatność przelewem >>
Opcja dostępna dla stałych Klientów z umową określającą warunki współpracy.
Jak liczymy oszczędności?
poniżej przedstawiamy sposób w jaki przeliczamy oszczędności przy zastosowaniu tuszów i tonerów zamiennych marki TuszTusz.pl.
Oszczędność na tonerach
Tu sprawa jest bardzo prosta. Przy obliczaniu oszczędności wyliczamy różnicę w cenie pomiędzy tonerem oryginalnym i zamiennikiem naszej marki.
Przykład:
Jeżeli toner oryginalny o symbolu X i wydajności 1000 stron kosztuje 300zł brutto, a jego zamiennik o wydajności 1000 stron kosztuje 100zł brutto, to oszczędność wynosi 200zł brutto.
Oszczędność na tuszach
W przypadku tuszy sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Często zdarza się, ze nasze zamienniki na pierwszy rzut oka są droższe od oryginałów. Warto wziąć jednak pod uwagę pojemność takiego wkładu.
Przykład:
Tusz oryginalny o symbolu Y kosztuje 50zł, a jego pojemność wynosi 4 ml. Zamiennik naszej marki o tym samym symbolu kosztuje 100zł, jednak jego pojemność wynosi 18 ml tuszu.
Najprościej jest porównać ceny 1 ml tuszu. W tym wypadku 1 ml tuszu oryginalnego kosztuje 12,50 zł, 1 ml zamiennika 5,55 zł. Kupując nasz zamiennik oszczędzasz zatem 56% środków! Pomimo, że cena naszego zamiennika jest wyższa, to jego wydajność jest niemal 5 x większa!
Należy przy tym pamiętać, że wydajności podawane przez producentów liczone są zgodnie z normą ISO 19752, ISO 19798 lub ISO 24711, czyli przy 5% pokrycia strony. Ten poziom zadruku strony odpowiada mniej więcej stronie tekstu pisanego (tzw. maszynopisu). Jeżeli drukujesz zdjęcia, tabele lub inne grafiki, twoje wkłady wystarczą na znacznie mniej stron.